Paula Toivanen valittiin Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton tiedottajaksi

Maisteriopintojaan Helsingin yliopistossa viimeistelevä Paula Toivanen aloitti Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton uutena tiedottajana 22.9.2014.

Kansainväliseen viestintään opinnoissaan keskittynyt Toivanen valittiin tehtävään vankan työkokemuksen ja järjestökentän tuntemuksen perusteella. Hän on työskennellyt viestintätehtävissä muun muassa ulkoasiainministeriössä, Suomen kulttuuriperintökasvatuksen seurassa sekä eri kansalaisjärjestöissä Suomessa ja Tansaniassa.

Pro-gradu tutkimuksessaan viestinnän roolia yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa tutkinut Toivanen näkee Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton työn erittäin mielekkääksi. "Osallisuuden tunne on ensisijaisen tärkeää jokaiselle yhteiskunnan jäsenelle iästä riippumatta. Nuva ry:ssä tehdään omistautuneesti töitä sen eteen että myös nuorilla olisi sananvaltaa ja vaikutusmahdollisuuksia. Olen innoissani ja otettu siitä, että pääsen tekemään oman osani tämän viestin eteenpäin viemisessä", hän toteaa.

”Olen todella innoissani, että saamme Paulan kaltaisen innovatiivisen osaajan joukkoomme. Uskon, että hän pystyy tuomaan uusia ajatuksia niin Vaikute.net-verkkomediaan kuin liiton viestinnän kehittämiseen”, iloitsee liiton puheenjohtaja Santeri Lohi.

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto - Nuva ry. on nuorten osallisuuden asiantuntija. Vuonna 1998 perustettu järjestö toimii Suomen nuorisovaltuustojen ja muiden vastaavien nuorten vaikuttajaryhmien koulutus- tiedotus-, edunvalvonta- ja yhteistyöjärjestönä. Nuva ry. edistää nuorisovaltuustojen asemaa ja parantaa nuorten mahdollisuuksia osallistua ja vaikuttaa.

Santeri Lohi
santeri.lohi(at)nuva.fi