Hanna Koskenkangas Nuva ry:n uudeksi järjestösihteeriksi

Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton uudeksi järjestösihteeriksi on valittu valtiotieteiden maisteri Hanna Koskenkangas, joka aloitti tehtävässään 9.4.2014.

Koskenkangas on opinnoissaan keskittynyt Euroopan unionin ja kansainvälisten suhteiden tutkimiseen. Ennen järjestösihteerinä aloittamista hän on kerännyt työkokemusta ulkoasiainministeriöstä ja Euroopan komission Suomen edustustosta. Järjestötyökokemusta hän on puolestaan saanut työskenneltyään harjoittelijana Suomen Pakolaisavussa.

Aloitan innolla uudessa tehtävässäni ja toivon, että voimme yhdessä nuvalaisten kanssa kehittää Suomen Nuorisovaltuustojen Liitosta entistä näkyvämpää yhteiskunnallista toimijaa. On mielestäni kaikkien yhteinen etu parantaa nuorten vaikutusmahdollisuuksia,  toteaa Liiton järjestösihteerinä aloittanut Hanna Koskenkangas.

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto - Nuva ry. on nuorten osallisuuden asiantuntija. Vuonna 1998 perustettu järjestö toimii Suomen nuorisovaltuustojen ja muiden vastaavien nuorten vaikuttajaryhmien koulutus- tiedotus-, edunvalvonta- ja yhteistyöjärjestönä. Nuva ry. edistää nuorisovaltuustojen asemaa ja parantaa nuorten mahdollisuuksia osallistua ja vaikuttaa.

Lisätiedot:

Hanna Koskenkangas