Koulutushinnastomme muuttuu 1.6. alkaen

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto järjestää ympäri Suomea laadukkaita ja laajasti arvostettuja koulutuksia nuorisovaltuustotoiminnasta lautakuntatyöskentelyyn ja aloitteiden tekemiseen. Liiton koulutusvaihtoehdoista löytyy jokaiselle jotakin. Koulutuksia vetävät Nuva ry:n kouluttamat nuorisovaltuustokonkarit, jotka tuntevat nuorisovaltuustokentän kiemurat ja opastavat mielellään kunnallisen vaikuttamisen saloihin.

Uusi hinnastomme vastaa enemmän koulutusten todellisia kuluja, mutta mahdollistaa yhä nuorisovaltuustoille ja muille toimijoille edulliset ja asiantuntevat koulutuspaketit ja viikonloput. Koulutushinnastomme muuttuu 1.6.2014 alkaen. Ennen 1.6. tilatut koulutukset menevät kuitenkin vielä vanhan hinnaston mukaan.

Uusi hinnastomme:

Koulutus 2-4 h alle 15 henkilöä: 180 euroa
Koulutus 2-4 h yli 15 henkilöä: 200 euroa

Koulutus 4-8 h alle 15 henkilöä: 280 euroa
Koulutus 4-8 h yli 15 henkilöä: 300 euroa

Kahden päivän koulutus (max. 12h): 420 euroa

Mikäli yli puolet koulutettavista on Nuva ry:n jäseniä (ja jäsenmaksut kuluvalta vuodelta maksettu), myönnetään koulutuksen hinnasta 25%:n alennus. Mainitsethan oikeudestanne alennukseen koulutusta tilatessasi.

Koulutuspalkkion lisäksi laskutetaan kouluttajan/kouluttajien matkakulut sekä mahdolliset majoittumis- ja ruokailukustannukset koulutuspaikkakunnalla.

Koulutuksissa tavataan!