Hae asiantuntijaraatiin

Kansallinen lasten ja nuorten tapaturmien ehkäisyn ohjelma, sosiaali- ja terveysministeriö ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitos yhteistyössä Mannerheimin Lastensuojeluliiton kanssa järjestävät neljännen lasten ja nuorten tapaturmien ehkäisyn foorumin Säätytalolla 23.9.2014.

Neljännen foorumin teemana on nuorten itsetuhoisuus, riskinotot ja tapaturmat, minkä lisäksi foorumissa tarjotaan ajankohtaista tietoa ilmiöstä ja sen piirteistä sekä keinoja ja malleja eri toimijoille ongelmaan tarttumiseksi. Foorumin ohjelman löydät täältä.

Nuva ry. etsii 4-5 nuorta osallistumaan foorumin asiantuntijaraatiin, jonka tehtävänä on osallistua iltapäivän puheenvuorojen kommentointiin ja nuorten näkemysten esiintuomiseen. Asiantuntijaraatiin toivotaan 13-20-vuotiata nuoria eri puolilta Suomea. Asiantuntijaraatiin valituille järjestetään perehdytystilaisuus tiistaina 16.9.2014 Helsingissä. Osallistujien matkakulut korvataan sekä perehdytystilaisuuteen että foorumiin.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi elokuun 8. päivään mennessä liiton puheenjohtaja Santeri Lohelle osoitteeseen santeri.lohi(at)nuva.fi.

Lisätiedot:

Santeri Lohi