Siina Ekberg on valittu kokoamaan nuorten vaikuttajan materiaalipankkia!

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto - Nuva ry:n liittohallitus on kokouksessaan 23.-24.10. valinnut filosofian maisteri Siina Ekbergin liiton Nuoren vaikuttajan ABC -hankkeen projektityöntekijäksi. Ekberg aloittaa tehtävässään 1.11.2015.

Nuoren vaikuttajan ABC -hankkeen tarkoituksena on toimittaa materiaalipankki nuorille vaikuttajille ja heidän parissaan työskenteleville. Pankista tulee kattava katsaus nuorten oikeuksiin ja mahdollisuuksiin vaikuttaa eri tasoilla. Materiaalipankki toteutetaan opetus- ja kulttuuriministeriön tuella.

“On hienoa saada joukkoihimme asiaosaaja, joka pystyy nopealla aikataululla tuottamaan liiton jäseniä ja muita nuoria palvelevan materiaalipankin. Uskon, että Siina pystyy tarjoamaan myös uutta näkökulmaa nuorisovaltuustotoimintaan”, iloitsee liiton puheenjohtaja Santeri Lohi.

"Ryhdyn tosi innoissani tekemään töitä Nuva ry:lle ja nuorisovaltuutetuille tämän projektin parissa. Materiaalipankista tulee uudenlainen viestinnän ja vaikuttamisen väline nuorille, ja on älyttömän kiinnostavaa päästä toteuttamaan sitä. Mahtavaa on myös päästä osaksi nuvalaisten osaavaa porukkaa", sanoo Ekberg.

Verna Castrén, pääsihteeri, +358 44 331 1194, verna.castren@nuva.fi
Siina Ekberg, +358 40 533 5088