Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto - Nuva ry. hakee Osallisuusasiantuntijaa!

Olet dynaaminen, omaehtoinen ja kaipaat elämääsi uusia haasteita. Haluat työssäsi matkustaa ympäri Suomea ja vastata nuorisovaltuutettujen kiperiin kysymyksiin. Et pelkää tarttua puhelimeen tai vetää koulutusta nuorisovaltuutetuille tai kunnan päättäjille. Sinulla on kokemusta esiintymisestä ja yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta. Haluat olla nuorten osallisuuden kehittämisen pioneeri! Tiedät millaista on toimia luottamushenkilöorganisaatiossa. Ehkä sinulla on omaa järjestötaustaa? Olet opiskellut tai opiskelet jossakin korkeakoulussa, puhut ruotsia ja englantia ja olet valmis täyttämään Osallisuusasiantuntijamme uudet saappaat. Hyvä, etsimme juuri sinua.

Haemme järjestöömme innokasta ja osaavaa Osallisuusasiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen. Työsuhde alkaa heinä-elokuussa 2015 sopimuksen mukaan ja päättyy joulukuussa 2016. Kokonaistyöaika on 40 tuntia viikossa sisältäen lounastauot.

Osallisuusasiantuntijanamme vastaat nuorisovaltuustojen perustamis-, vahvistamis- ja vakauttamiskoulutusten järjestämisestä ympäri Suomea. Apunasi sinulla on joukko päteviä nuoria vertaiskouluttajia ja kivat työkaverit. Pääasiallinen työpaikkasi sijaitsee Etu-Töölössä, mutta olet välillä myös valmis työskentelemään iltaisin ja viikonloppuisin. Vastaat liiton kolmevuotisesta hankkeesta, joten edellytämme sinulta sitoutumista liiton tavoitteisiin. Nuorisoalan tuntemus ja nuorisovaltuusto tai muu järjestö- ja vaikuttajatoiminta katsotaan suureksi eduksi.

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto - Nuva ry. on nuorten osallisuuden asiantuntija. Vuonna 1998 perustettu järjestö toimii Suomen nuorisovaltuustojen ja muiden vastaavien nuorten vaikuttajaryhmien koulutus- tiedotus-, edunvalvonta- ja yhteistyöjärjestönä. Nuva ry. edistää nuorisovaltuustojen asemaa ja parantaa nuorten mahdollisuuksia osallistua ja vaikuttaa. Oletko sinä sopiva lisä asiantuntevaan joukkoomme? Perustele!

Koska työnkuvaan kuuluu työskentelyä lasten ja nuorten kanssa, on valittavan henkilön esitettävä lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukainen selvitys. Toivomme hakijoiksi eri ikäisiä ja eri taustaisia henkilöitä. Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen tulee toimittaa 25.6.2015 mennessä sähköpostitse rekryt@nuva.fi. Otsikoithan hakemuksesi: "Osallisuusasiantuntija_etunimi_sukunimi". Paikka täytetään kuitenkin sopivan henkilön löydyttyä.

Santeri Lohi
santeri.lohi@nuva.fi