Binga Tupamäki aloitti Nuva ry:n kesätyöntekijänä!

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto ry:lle valittiin järjestön historian ensimmäinen kesätyöntekijä. 17-vuotias, Kauniaisista kotoisin oleva lukiolainen Binga Tupamäki aloitti kahden viikon mittaisen tehtävänsä 6.6.2016.

Tupamäen tehtäviin kuuluvat muun muassa yhteenvedon tekeminen maan hallituksen Lapsi- ja perhepalveluiden muutosohjelmaan tulleista nuorten ideoista sekä erilaiset liiton toimistoympäristöön liittyvät askareet.

On hienoa saada joukkoomme innostunut ja osaava kesätyöntekijä. Hän vastaa monista tärkeistä pienistä toimiston projekteista, ja pääsee myös aidosti vaikuttamaan koostamalla ministeriölle muiden nuorten ideoita. Binga on arvokas lisä toimistomme kesäkuuhun, ja olemme iloisia voidessamme tarjota nuorelle työkokemusta järjestömaailmasta”, iloitsee liiton puheenjohtaja Kimi Uosukainen.

"Heti toimistoon astuessani tunsin itseni tervetulleeksi, ja sain nopeasti kopin työtehtävistäni. Aion tehdä parhaani näiden kahden viikon ajan, jotta nuorten ideat saadaan mahdollisimman hyvin esille. Lisäksi on mukavaa auttaa Nuva ry:tä kaikenlaisissa toimistoaskareissa", sanoo Tupamäki.

Kesätyöntekijän arjesta kiinnostuneen kannattaa seurata liiton Instagram-tiliä, jonne kesätyöntekijä päivittää otteita työpäivistään pestinsä ajan.

Kimi Uosukainen, puheenjohtaja, +358 44 777 0561, kimi.uosukainen(at)nuva.fi