Max Pohjonen aloitti Nuva ry:n siviilipalvelusmiehenä

Max Pohjonen, 19, aloitti maanantaina 22.8. Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto ry:n siviilipalvelusmiehenä.  Perniöstä kotoisin olevan Maxin tehtäviin kuuluu seuraavan vajaan vuoden aikana muun muassa liiton tapahtumien organisointia sekä jäsenpalveluiden parissa työskentelyä. Tämän lisäksi Pohjonen avustaa yleisissä hallintotehtävissä liiton toimistolla.

"Paikkakuntani nuorisovaltuustossa vaikuttaneena tuntui luonnolliselta hakea siviilipalvelukseen Nuva ry:hyn. Ensimmäinen työpäiväni on sujunut mukavasti ja uskon vuodesta tulevan mielenkiintoinen. Tuntuu kivalta käyttää siviilipalvelusaika nuorten vaikutusmahdollisuuksien edistämiseen.", sanoo Pohjonen.

”Max tuo paljon toivottua apua liiton toimistolle ja osallistuu liiton toiminnan kasvun mahdollistamiseen. Olemme myös onnellisia voidessamme tarjota nuorelle kehittävän ja vaikuttavan siviilipalveluspaikan. Toivotamme koko liiton voimin Maxin tervetulleeksi nuvaperheeseen!”, liiton puheenjohtaja Kimi Uosukainen kertoo.

Liiton jäsenillä on mahdollisuus tutustua Maxiin paitsi liiton toimistolla, myös syksyn suurtapahtumien yhteydessä.

Kimi Uosukainen, puheenjohtaja, +358 44 777 0561, kimi.uosukainen(at)nuva.fi

Max Pohjonen, siviilipalvelusmies, max.pohjonen(at)nuva.fi