Uudet työntekijät esittäytyvät

Salla Paavilainen Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton uudeksi järjestösihteeriksi

Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton liittohallitus on valinnut uudeksi järjestösihteerikseen nuorisotyön ja kansalaistoiminnan (amk) opiskelijan Salla Paavilaisen. Paavilainen on toiminut monissa järjestöissä sekä omassa korkeakoulussaan nuorten osallisuuden sekä hyvinvoinnin edistämiseksi. Hän on toiminut myös monissa tapahtumaprojekteissa. Kipinä vaikuttamiseen syntyi seitsemän vuotta sitten Hyvinkään nuorisoparlamentin puheenjohtajana.

“On mahtavaa antaa oma työpanos järjestölle, joka tekee aidosti vaikuttavaa ja nuorten asemaa edistävää työtä. Odotan innolla koulutusten järjestämistä ja aktiivisten nuorten kohtaamista!”

Vapaa-ajallaan Salla toimii opiskelijakuntansa luottamushenkilönä, herkuttelee hyvällä ruualla sekä lenkkeilee.

Maro Järvinen Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton uudeksi tiedottaja-graafikoksi

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto ry:n liittohallitus on valinnut uudeksi tiedottaja-graafikokseen Maro Järvisen, joka on valmistunut juuri graafiseksi suunnittelijaksi Lahden Muotoiluinstituutista. Hänellä on takanaan lähes kymmenen vuoden kokemus järjestötoiminnasta.

”Olen ollut mukana perustamassa yhdistystä ja nähnyt, kuinka asialleen omistautuvat ihmiset saavat aikaan suuriakin muutoksia. Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja ihmisoikeusasiat ovat olleet aina intohimoisia mielenkiintoni kohteita. Tässä työssä pääsen hyödyntämään osaamistani sekä graafisena suunnittelijana että yhdistystoimijana”, Järvinen kertoo.

Uuden työnsä lisäksi Järvinen toimii Lahden Seta ry:n varapuheenjohtajana ja viihtyy keittiössä kokkaillen vegaaniruokaa.

"Olemme onnellisia voidessamme vahvistaa liiton toimiston asiantuntijuutta ja kykyä palvella jäsenistöä Sallan ja Maron työpanoksella ja osaamisella. Odotamme innolla työskentelyä heidän kanssaan ja toivomme heidän osaltaan kehittävän liiton toimintaa uudelle tasolle", liiton puheenjohtaja Kimi Uosukainen iloitsee rekrytoinneista.

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto on nuorten osallisuuden asiantuntija. Vuonna 1998 perustettu järjestö toimii Suomen nuorisovaltuustojen ja muiden vastaavien nuorten vaikuttajaryhmien koulutus-, tiedotus-, edunvalvonta- ja yhteistyöjärjestönä. Suomen Nuorisovaltuustojen liitto edistää nuorisovaltuustojen asemaa ja parantaa nuorten mahdollisuuksia osallistua ja vaikuttaa.

Salla Paavilainen

salla.paavilainen@nuva.fi