Uudet harjoittelijat aloittivat

Susanna Elenius Suomen Nuorisovaltuustojen liiton harjoittelijaksi

Susanna Elenius, 25, aloitti 1.3.2017. Suomen Nuorisovaltuustojen liitossa korkeakouluharjoittelijana, jonka vastuualueisiin kuuluvat vuoden 2017 Huipputapaamisen käytännön järjestelyt, toteutus ja loppuraportin laatiminen. Elenius opiskelee Itä-Suomen Yliopistossa pääaineenaan historiaa, ja järjestökokemusta Susannalta löytyy erityisesti ainejärjestötoiminnan parista.

“On upeaa päästä järjestämään valtakunnallista huipputapahtumaa yhdessä nuorten kanssa, ja näkemään kuinka fiksuja nuoria Suomesta löytyy. Tehdään yhdessä tämän vuoden huippiksesta mahtava kokemus kaikille!”

Vapaa-ajallaan Susanna viihtyy ruuanlaiton parissa ja seuraa intohimoisesti suomalaista jalkapalloa.

Elina Paavola Suomen Nuorisovaltuustojen liiton harjoittelijaksi

Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton liittohallitus on valinnut uudeksi taloushallinnon harjoittelijakseen Elina Paavolan. Elina on liiketalouden amk-opiskelija, jolla on pitkä kokemus yhdistystoiminnasta sekä tapahtumatuotannosta.

”Nuorisotoiminta on tulevaisuutta. On äärimmäisen kiinnostavaa päästä näkemään liiton toimintaa läheltä ja auttaa piirejä ja paikallisia nuvia luomaan huomista. ”

Kaikenlainen kulttuuri kuuluu vahvasti  Elinan elämään ja hän toimii mm. harrastajateatteriorganisaatiossa.