Aimen Chakir aloitti Nuva ry:n kesätyöntekijänä!

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto ry:lle valittiin tälle kesäksi kesätyöntekijä. 16-vuotias poika, Vantaalta kotoisin oleva lukiolainen Aimen Chakir aloitti kahden viikon mittaisen tehtävänsä 12.06.2017.

Chakirin työtehtäviin kuuluvat muun muassa liiton toimistoympäristöön liittyvät askareet, arjessa auttaminen ja toimiston puhtauden ylläpito.

"Liitolle on tärkeä arvo tarjota nuorille kesätyökokemusta. On myös hienoa kyetä esittelemään nuorelle vaikuttajalle monipuolista järjestömaailmaa. Aimenin reipas ja auttavainen asenne tuovat varmasti lisäpuhtia ja tarvittavan käsiparin toimiston alkukesään. Tervetuloa!!”, toivottaa liittohallituksen puheenjohtaja Kimi Uosukainen.

"Heti toimistoon astuessani tunsin itseni tervetulleeksi, ja sain nopeasti hyvän kuvan työtehtävistäni. Huomasin heti ensimmäisenä päivänä, että kuinka positiivinen ilmapiiri täällä on ja kuinka tiivis porukka täällä on. Minulla tuli heti ensimmäisenä päivänä sellainen olo, että olen yksi heistä. Aion tehdä parhaani näiden kahden viikon ajan ja ottaa kaiken ilon irti. Uskon, että minulla on tulossa mahtava kahden viikon työkokemus. Lisäksi on mukavaa auttaa Nuva ry:tä kaikenlaisissa toimistoaskareissa", sanoo Chakir.

Kesätyöntekijän arjesta kiinnostuneen kannattaa seurata liiton Instagram-tiliä, jonne kesätyöntekijä päivittää otteita työpäivistään pestinsä ajan.

Kimi Uosukainen, puheenjohtaja, +358 44 777 0561, kimi.uosukainen(at)nuva.fi