Joni Ojala aloitti Nuva ry:n siviilipalvelusmiehenä

Joni Ojala, 20, aloitti siviilipalveluksensa Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto ry:llä maanantaina 21.8. Nurmijärveltä kotoisin olevan Jonin tehtäviin kuuluu seuraavan reilun kymmenen kuukauden aikana muun muassa liiton tapahtumien organisointia sekä jäsenpalveluiden parissa työskentelyä. Tämän lisäksi Ojala avustaa yleisissä hallintotehtävissä liiton toimistolla.

“Pohdin pitkään siviilipalvelukseen astumista ja sen jälkeen, missä paikassa suorittaisin sen. Ehdin olla kotikuntani nuorisovaltuustossa vain yhden kauden, mutta tämän myötä intoni yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen kasvoi suuresti ja tiesin, että siviilipalveluksen kautta pystyisin löytämään tavan, jolla jatkaa vaikuttamista vielä oman nuva-uran jälkeenkin. Liitto oli tähän erinomainen vaihtoehto ja jo ensimmäinen työviikko osoittaa, että päätös oli oikea!”, kertoo Ojala.

“Liiton siirtyessä toiminnantäyteiseen syksyyn, on hienoa saada liiton toimistolle aktiivinen ja ahkera lisävahvistus. Meille Nuva ry:ssä on myös tärkeää mahdollistaa tavoitteellinen ja mielekäs siviilipalveluspaikka. Tervetuloa mukaan mahdollistamaan liiton toimintaa ja tsemppiä nuva-arkeen, Joni! ”, iloitsee liiton puheenjohtaja Kimi Uosukainen.

Liiton jäsenet pystyvät tapaamaan ja tutustumaan Joniin paitsi liiton toimistolla, myös tulevissa tapahtumissa läpi vuoden.

Kimi Uosukainen, puheenjohtaja, +358 44 777 0561, kimi.uosukainen(at)nuva.fi

Joni Ojala, siviilipalvelusmies, joni.ojala(at)nuva.fi