Maiju Laitanen aloitti Nuva ry:n viestintäasiantuntijana

Maiju Laitanen aloitti Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton viestintäasiantuntijana 1.9.2017. Tuore viestintäasiantuntija palvelee  nuorisovaltuustojen aktiiveja ja toimiston työntekijöitä kehittämällä ja toteuttamalla liiton sisäistä ja ulkoista viestintää, tukemalla liittoa edunvalvontaviestinnässä sekä sparraamalla muita viestintäasioissa. Liiton viestintä saa entistäkin enemmän suunnitelmallisuutta ja kuuluvuutta.

Kihisen innosta päästessäni tekemään työtä osana nuvaperhettä ja edistämään nuorten vaikuttamismahdollisuuksia viestinnän moninaisin keinoin. Yhdessä saamme nuorten äänen kuuluviin!” Laitanen toteaa.

Laitanen on taustaltaan filosofian maisteri, jolla on monipuolista viestintäkokemusta niin järjestöviestinnän, markkinoinnin kuin kampanjatyöskentelynkin kentiltä. Luova ja tehokas viestintä ja sisällöntuotanto eri kanavissa ovat hänen ammattitaitonsa kulmakiviä. Lisäksi Laitanen on toiminut luottamustehtävissä ja aktiivina useissa ympäristö- ja opiskelijajärjestöissä.

"Liitto saa Maijusta pitkään toivomansa viestintävahvistuksen, jonka avulla  paitsi kuulumme päättäjille myös näytämme nuorekkaalta ja tavoitamme tuhannet nuorisovaltuutetut paremmin. Maijun kokemus on juuri sitä, mitä nuorisovaltuustoliike tulee lähikuukausina ja -aikoina tarvitsemaan, olipa kyse sitten vaalikampanjoista tai nuorisojärjestöhauskasta. Tervetuloa!”  liiton puheenjohtaja Kimi Uosukainen iloitsee.

Maiju

Kimi Uosukainen, puheenjohtaja, +358 44 777 0561, kimi.uosukainen(at)nuva.fi