Siiri Mertakorpi Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton järjestökoordinaattoriksi

Siiri Mertakorpi aloitti Suomen Nuorisovaltuustojen liiton järjestökoordinaattorina 1.3.2018. Järjestökoordinaattori  vastaa mm. liiton koulutustapahtumista, kuten valtakunnallisista Aktiivipäivistä, paikallisista koulutuksista ja ohjaajakoulutuksista, jäsenpalveluiden kehittämisestä ja toimiston arjen sujumisesta.

“Mahtavaa päästä työskentelemään nuorten osallisuuden parissa! Työssä pääsen yhdistämään kokemukseni järjestötyöstä, erityisesti tapahtumien ja koulutusten järjestämisestä, sekä kiinnostukseni kunnalliseen vaikuttamiseen”,  Mertakorpi iloitsee.

Siiri Mertakorpi viimeistelee poliittisen historian opintojaan Turun yliopistoon sekä toimii kunnanvaltuutettuna sekä kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnan jäsenenä Iitissä. Tämän lisäksi hän  on aktiivinen partiolainen vastaten tällä hetkellä Suomen Partiolaisten kuntavaikuttamisen kehittämisestä. Aikaisemmin Mertakorpi on työskennellyt mm. Suomen Keskustanaisilla sekä Suomen Partiolaisilla.

"Hienoa saada Siiri mukaan liiton toimistolle vastaamaan liiton näkyvimpien palveluiden tuottamisesta ja kehittämisestä. Edessä on varmasti kädet täynnä tekemistä, uuden ideointia ja kasvun mahdollista. On ilo saada nuorisovaltuustoliikkeen palvelukseen kova tekijä - tervetuloa toimistolle Siiri!", liiton puheenjohtaja Kimi Uosukainen hehkuttaa.

Kimi Uosukainen, puheenjohtaja, +358 44 777 0561, kimi.uosukainen(at)nuva.fi
Siiri Mertakorpi, järjestökoordinaattori, +358 44 770 0150, siiri.mertakorpi(at)nuva.fi

Siiri Mertakorpi.jpg