Henna Salosyrjä Huipputapaamisen projektisihteeriksi

Harjoittelijaksi Huipputapaamisen projektisihteerin tehtävään Suomen Nuorisovaltuustojen Liittoon on valittu Henna Salosyrjä. Projektisihteeri vastaa käytännön järjestelyistä ja sisältöjen tuotannon tukemisesta Huipputapaamisessa, joka on toukokuussa järjestettävä valtakunnallinen, nuorten kuulemiseen keskittyvä tapahtuma. Salosyrjä aloitti tehtävässään 26.3.2018

Aktiiviset ja tiedostavat nuoret ovat tulevaisuuden tekijöitä. On mahtavaa olla tekemässä Huippiksesta aidosti vaikuttavaa ja kaikille kävijöille ikimuistoista tapahtumaa”,  Salosyrjä iloitsee.

Salosyrjä opiskelee hallintotieteitä Tampereen yliopistossa ja on keskittynyt opinnoissaan erityisesti nuorten osallisuuteen ja julkishallintoon. Aiempaa järjestökokemusta häneltä löytyy yliopiston ainejärjestötoiminnasta.

Huipputapaaminen on yksi nuva-vuoden kohokohdista  ja on hienoa saada Henna tapahtuman puikkoihin! Hennan kokemuksella ja osaamisella Huippiksesta saadaan varmasti järjestettyä aidosti vaikuttava nuvalaisten kongressi”, kommentoi liiton puheenjohtaja Kimi Uosukainen.

Huipputapaamisen edistymisestä tiedotetaan nuorisovaltuustojen johdolle ja liiton jäsenistölle mahdollisimman pian.

Kimi Uosukainen, puheenjohtaja, +358 44 777 0561, kimi.uosukainen(at)nuva.fi
Henna Salosyrjä, projektisihteeri, +358 50 4309320, henna.salosyrja(at)nuva.fi