Noora Liuhonen Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton viestintäasiantuntijaksi

Noora Liuhonen aloitti Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton viestintäasiantuntijana 15.6.2018. Viestintäasiantuntija vastaa muun muassa liiton sisäisen ja ulkoisen viestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta sekä brändityöstä.

“Olen aloittanut työurani nuorisotyön parissa, joten parin vuoden viestintäkokemuksen jälkeen on mahtavaa päästä taas tekemään töitä nuorten kanssa!”, Noora hehkuttaa.

Noora Liuhonen on valmistunut medianomiksi (AMK) viestinnän koulutusohjelmasta ja taiteen maisteriksi visuaalisen kulttuurin maisteriohjelmasta. Hänen aiempaan kokemukseensa kuuluu muun muassa verkkonuorisotyötä, mediakasvatusta, graafista suunnittelua sekä viestinnän asiantuntijan tehtäviä.

“Nooralla on rutkasti työssä tarvittavaa osaamista, näkemystä ja aiempaa kokemusta sekä viestinnästä että nuorten osallisuudesta. Kehittyvän ja kasvavan liittomme viestintä pitää sisällään monipuolisia kehittämistehtäviä, joissa Noora pääsee näyttämään kyntensä. Tervetuloa joukkoomme, Noora!”, liiton puheenjohtaja Kimi Uosukainen kehuu.

Otto Pasma, vs. pääsihteeri, +358 44 331 1194, otto.pasma(at)nuva.fi
Noora Liuhonen, viestintäasiantuntija, noora.liuhonen(at)nuva.fi