Hae meille töihin! Avoinna osallisuusasiantuntijan tehtävä 1.3.2019 alkaen

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto hakee osallisuusasiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.3.2019 alkaen. Etsimme innokasta, monipuolista ja joustavaa osallisuuden ja edunvalvonnan ammattilaista. Liiton osallisuusasiantuntijan tehtävänä on tukea nuorisovaltuustoja ja liiton piirien toimintaa ympäri Suomen.

Oletko osallisuuden rautainen asiantuntija? Onko sinulla perustaidot yhdistystoiminnasta, ja poliittinen vaikuttaminen on tuttua? Haluatko työn, jossa pääset aidosti ajamaan nuorten oikeutta osallistua päätöksentekoon? Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto edistää nuorten vaikuttamismahdollisuuksia kunnan, maakunnan ja valtakunnan tasolla, ja tämän mission toteuttamiseen on nyt hieno tilaisuus päästä mukaan. Osallisuusasiantuntijanamme pääset työskentelemään nuorten luottamushenkilöiden työparina, kehittämään liiton tutkimustoimintaa sekä tukemaan liiton 70 piiritoimijaa työssään. Osallisuusasiantuntijamme ei pelkää haasteita!

Valittavalta osallisuusasiantuntijalta edellytämme:

• kokemusta asiantuntijatason tehtävistä ja vahvaa halua kehittyä

• osaamista poliittiseen vaikuttamiseen ja toimintaan

• perusyhdistyshallinnon ja -talouden osaamista tai vahvaa halua oppia sitä

• suurta halua osallistua ja vaikuttaa sekä edustaa liittoa poliittisessa toiminnassa

• kokemusta verkostotyöstä tai vahvaa halua oppia sitä

Lisäksi rekrytoinnissa katsotaan eduksi ruotsin kielen suullinen ja kirjallinen ilmaisu.

Valittavan osallisuustuntijan työaika on 40h/viikko ja alkupalkka 2600€/kk. Lisäksi liitolla on käytössä osittainen lounasetuus sekä virikesetelietuus. Kiinteä työpiste sijaitsee liiton toimistolla Helsingin Punavuoressa. Työ pitää sisällään myös ilta- ja viikonlopputöitä sekä matkustamista sopimuksen mukaan.

Hakemukset tulee toimittaa viimeistään 31.1.2019 kello 23.59 mennessä sähköisellä hakulomakkeella. Hakemusten perusteella järjestetään haastattelut viikkojen 5 ja 6 aikana. Haastattelusta jatkoon valituille hakijoille annetaan tehtäväksi työnäyte, joka palautetaan viimeistään 11.2.2019 kello 16.00.

Koska työnkuvaan kuuluu työskentelyä lasten ja nuorten kanssa, on valittavan henkilön esitettävä lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä annetun lain (504/2002) mukainen selvitys. Toivomme hakijoiksi eri ikäisiä ja eri taustaisia henkilöitä.

Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto ry. on nuorten osallisuuden asiantuntija. Vuonna 1998 perustettu järjestö toimii Suomen nuorisovaltuustojen ja muiden vastaavien nuorten vaikuttajaryhmien edunvalvonta-, palvelu- ja yhteistyöjärjestönä. Nuva ry. edistää nuorisovaltuustojen asemaa ja parantaa nuorten mahdollisuuksia osallistua ja vaikuttaa. Oletko sinä sopiva lisä asiantuntevaan joukkoomme? Perustele!

Lisätietoja tehtävästä antaa puhelimitse liiton puheenjohtaja Sami Salminen 15.1. ja 24.1. kello 9-16 numerosta +358 44 777 056.

Pääset täyttämään hakulomakkeen tästä.