OHJAAJA: Ilmoita meille, jos kunta maksaa nuorisovaltuutettujen jäsenmaksut!

Kunnilla on mahdollisuus ilmoittaa maksavansa nuorisovaltuutettujen Nuva ry:n jäsenmaksut. Vuoden 2019 jäsenmaksu on 20 euroa.

Tiedot voi ilmoittaa meille ilmoituskaavakkeen kautta:

Teknisten syiden vuoksi lomakkeella voi ilmoittaa vain yhden nuorisovaltuutetun kerralla. Laskutamme kuitenkin kaikki ilmoitetut jäsenyydet kunnalta yhdellä laskulla.

Aloitamme jäsenmaksulaskutuksen viikolla 8. Jäsenmaksulasku lähtee automaattisesti kaikille liiton jäsenille. Kirjaamme nuorisovaltuutetuille lähtevään laskuun niiden kuntien nimet, jotka ovat ilmoittaneet 15.2. mennessä hoitavansa jäsenmaksujen maksun nuorten puolesta. Nuoret voivat siis helposti tarkistaa laskusta, maksaako kunta heidän jäsenmaksunsa. Jos kunta maksaa jäsenmaksun, voi laskun jättää huomioimatta. Jäsenmaksujen maksamisesta voi ilmoittaa myös 15.2. jälkeen. Jos ilmoitatte tiedot tämän jälkeen, huolehdittehan että kuntanne nuorisovaltuutetut ovat asiasta tietoisia, eivätkä maksa laskua turhaan itse.

Tiedot pitää ilmoittaa meille vuosittain.

Muistathan lisäksi varmistaa, että ilmoittamasi henkilöt ovat liittyneet Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton jäseniksi. Jäseneksi liittyminen onnistuu täällä.

Mikäli sinulla on kysyttävää jäsenyysasioihin liittyen, ota yhteyttä: toimisto@nuva.fi