Hae maakunnallisten nuorisovaltuustojen perustamis- ja kehittämishankkeen ohjausryhmään 27.7. mennessä!

Haluatko tukea maakunnallisia nuorisovaltuustoja valtakunnallisella tasolla? Kiinnostaako sinua oman kotimaakuntasi valmistelu? Olisiko sulla ideoita maakuntauudistuksesta kertovien viestintäkampanjoiden suunnitteluun?

Hae mukaan manu-hankkeen ohjausryhmän jäseneksi!

Haku on avoinna 27.7.2018 asti. Avaa hakulomake.

Ohjausryhmässä pääset tukemaan maakunnallisia nuorisovaltuustoja yhdessä hankkeen työntekijöiden kanssa sekä suunnittelemaan hankeviestintää.

Ohjausryhmä toimii sekä sähköisesti että kasvotusten. Nuva ry. korvaa ohjausryhmän jäsenten mahdolliset matkakulut.

Ohjausryhmään valitaan enintään 10 nuorta. Valinnan tekee Nuva ry:n liittohallitus. Ohjausryhmän jäseneksi hakevalle ovat eduksi seuraavat asiat:

• hakija kuuluu maakunnallisen nuorisovaltuuston puheenjohtajistoon

TAI

• hakija kuuluu Suomen nuorisovaltuustojen liiton piirihallitukseen yhdessä hankkeen pilottimaakunnista (Kanta-Häme, Pohjois-Karjala, Uusimaa)

TAI

• hakija on jonkin pilottimaakunnan maakunnallisen nuorisovaltuuston jäsen.

Tuleva maakuntauudistus sisältää maakunnille velvoitteen maakunnallisten nuorisovaltuustojen perustamiseen.

Nuva ry:n maakunnallisten nuorisovaltuustojen perustamis- ja kehittämishanke on tukenut maakunnallisen nuorisovaltuuston perustamista uuden aluejaon mukaisiin Kanta-Hämeen, Pohjois-Karjalan ja Uudenmaan maakuntiin. Näiden valtuustojen työn tukemisen lisäksi hanke jakaa tietoa maakuntauudistuksesta nuorille, tukee nuorten vaikuttamismahdollisuuksia aluetasolla ja edistää maakuntien osallisuuskulttuuria.

Tule mukaan tekemään parempia maakuntia!
Lisätietoja: www.nuva.fi/maakuntanuvat